Ćwiczenie na za…mówienie – część 5 – Agata Skaruz

lokomotywa_lW piątej części „Ćwiczenie na za…mówienie”, pełną parą ruszają pociągi  Agaty Skaruz. 🙂

Każda lokomotywa obrała swój kierunek i ładunek z daną głoską 🙂

Zasady są jasne, lokomotywa [l] zabiera tylko karty z obrazkami, których nazwy zawierają w sobie głoskę [l], natomiast lokomotywa [r] zabiera te, które zawierają głoskę [r].
Każdą kartę z obrazkiem należy wsunąć w przecięcie w wagoniku.

To tyle jeśli chodzi o podstawową idee kart, ale Pani Agata, daje nam jeszcze 12!!!! pomysłów na wykorzystanie kart.

Pierwszą porcję zabaw znajdziecie tutaj, a drugą tutaj.

Karty z obrazkami, przecinamy w wyznaczonych przerywaną linią miejscach. Dobrze wydrukować je na grubszym papierze i zalaminować. Będą mogły służyć dłużej 🙂

Karty z pociągami również drukujemy na grubszej kartce lub podklejamy. W wyznaczonych na wagonikach, przerywaną linią miejscach robimy nacięcia (najlepiej nożykiem introligatorskim).

Aby pobrać materiały w jakości do druku, kliknijcie na poniższe obrazki, a po przejściu do nowego okna w ikonkę pobierania lub drukowania (każdy z szablonów zawiera dwie strony).

Karty pociągów:

lokomotywa_r

Karty obrazków:

obrazki_l
Zapraszamy do zabawy!

Ten wpis został opublikowany w kategorii aktualności, Ćwiczenie na za...mówienie, pomoce logopedyczne, reranie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Ćwiczenie na za…mówienie – część 5 – Agata Skaruz

  1. emczi pisze:

    O! jestem za różnicowaniem l – j! 🙂

  2. Kasia pisze:

    Świetne pomoce do ćwiczeń z dzieciakami. Gratuluję pomysłów wszystkim współautorom. Brakuje mi jednak różnicowania L-J ,może ktoś podjąłby się takiego zadania (a może jest tylko nie znalazłam).
    Pozdrawiam 🙂

  3. Anonim pisze:

    dziekuje, miałam przestarzały program 🙂

  4. MiMowa pisze:

    Niczego nie brakuje. Proszę kliknąć na ilustrację z kartą obrazkową, która odsyła do 2 stron w pliku pdf.

  5. Anonim pisze:

    witam, brakuje obrazków z głoską r czy mozecie dodac? by mozna było ściagnać?

  6. karola pisze:

    w nagłówku tak ale dalej w tekście nie 😛 ale kto śledzi uważnie to się nie pomyli 🙂

  7. MiMowa pisze:

    Już poprawione 🙂 Dziękujemy!

  8. karola pisze:

    to już część 5! fantastycznych pomocy logopedycznych
    pozdrawiam 🙂